Grupa I Pszczółki

Liczba odwiedzających: 1665

Wychowawcy grupy:

  • Anna Przygoda
  • Jolanta Smolińska
  • Klaudia Frączkiewicz

    adres e-mail: pszczolki@przedszkolechotomow.pl


    ZAMIERZEZNIA WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC CZERWIEC

    TYDZIEŃ PIERWSZY: ŚWIĘTO WSZYSTKICH DZIECI
    1. Poznawanie dzieci różnych narodowości.
    2. Rozwijanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem.
    3. Rozwijanie umiejętności segregowania.
    4. Doskonalenie umiejętności liczenia.
    5. Rozwijanie poczucia rytmu.

    TYDZIEŃ DRUGI: ILE NÓG MA STONOGA
    1. Rozwijanie zainteresowań przyrodniczych.
    2. Poznawanie roślin i zwierząt występujących na łące.
    3. Naśladowanie dźwięków przyrody.
    4. Rozwijanie umiejętności dokonywania obserwacji przyrodniczych.
    5. Doskonalenie sprawności plastyczno-technicznych.

    TYDZIEŃ TRZECI: SŁONECZNE LATO
    1. Poznanie znaczenia słońca dla życia człowieka.
    2. Powadzenie codziennej obserwacji roślin, wyciąganie wniosków z obserwacji
    3. Rozpoznawanie prostych symboli oznaczających zjawiska pogody.
    4. Nazywanie zjawisk atmosferycznych.
    5. Utrwalanie znajomości liczebników głównych.
    6. Przeliczanie elementów i porównywanie ich liczby.
    7. Rozwijanie ogólnej sprawności ruchowej w zabawie.

    TYDZIEŃ CZWARTY: JEDZIEMY NA WAKACJE
    1. Rozpoznawanie i nazywanie różnych środków transportu.
    2. Ćwiczenie swobody wypowiedzi na zadany temat.
    3. Uświadamianie konieczności właściwego zachowania się w środowisku przyrodniczym.
    4. Poznanie specyfiki pracy marynarza.
    5. Rozwijanie poczucia rytmu.



    ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA MIESIĄC STYCZEŃ

    Tydzień 3,4
    • Grandparent’s Day – poznajemy dziadka i babcię
    • Grandma, grandpa! - poznajemy piosenkę.
    Oh Grandma, Grandpa, you know that I love you
    I love all those little things that you say and do
    A walk through the park, a trip to the zoo
    Oh Grandma, Grandpa I love you

    • Utrwalanie słownictwa.
    • Zabawy ruchowe z wykorzystaniem poznanych piosenek – reagowanie na polecenia (walk, jump, clap, stand up).