Wychowawcy grupy:
- Małgorzata Madeńska
- Monika Bagińska
Jolanta Smolińska
Adres e-mail: liski2023@przedszkolechotomow.pl
Ramowy rozkład dnia w grupach przedszkolnych.pdf
Godziny dostępności w roku szkolnym 2023/2024
ZADANIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE NA MIESIĄC LISTOPAD
Tydzień I W KRAINIE CHMUR
- Doskonalenie percepcji wzrokowej podczas oglądania i porównywania różnych kształtów chmur
- Kształtowanie koncentracji uwagi podczas słuchania krótkich utworów literackich
- Omawianie cech charakterystycznych listopadowej pogody
- Rozwijanie pamięci i słuchu muzycznego
- Rozwijanie umiejętności matematycznych, tj.: przeliczanie, porównywanie wielkości, grupowanie
Tydzień II POLSKA - OJCZYZNA NASZA
- Kształtowanie poczucia tożsamości narodowej
- Wzbudzanie szacunku do historii naszego kraju i symboli narodowych
- Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej
- Doskonalenie koncentracji uwagi oraz percepcji wzrokowej i słuchowej
- Nabywanie umiejętności kontynuowania powtarzającego się rytmu
- Usprawnianie motoryki małej podczas tworzenia pracy plastycznej
Tydzień III FRYZJERSKI TYDZIEŃ
- Poznanie zawodu fryzjera/fryzjerki
- Zachęcanie do swobodnego wypowiadania się na omawiany temat, wzbogacanie zasobu słownictwa
- Rozwijanie sprawności manualnych, kreatywności i pomysłowości
- Nabywanie umiejętności ilustrowania ruchem słów piosenki
- Wdrażanie do prawidłowego używania określeń: długi, krótki
- Doskonalenie orientacji w schemacie własnego ciała
Tydzień IV MIŚ
- Poznanie wyglądu i zwyczajów niektórych niedźwiedzi oraz misiów bohaterów bajek dla dzieci
- Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie
- Kształtowanie twórczej postawy
- Rozwijanie ekspresji ruchowej podczas zabaw naśladowczych
- Kształtowanie poczucia rytmu
- Doskonalenie pamięci i spostrzegawczości
Tydzień V KTO ROBI ZAPASY?
- Zapoznanie z różnymi sposobami gromadzenia przez ludzi i zwierzęta zapasów na zimę
- Poszerzanie wiedzy na temat zwyczajów zwierząt zapadających w sen zimowy
- Utrwalenie nazw jesiennych owoców i warzyw krajowych
- Rozwijanie umiejętności manualnych podczas wykonywania pracy plastycznej
- Wdrażanie do aktywnego i zgodnego uczestnictwa w zabawach muzycznych i ruchowych