Grupa Jeżyki

Liczba odwiedzających: 5579

Wychowawcy grupy:

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC LUTY

Tydzień 1 : DBAMY O SWOJE ZDROWIE

  • zapoznanie z graficznym zapisem głoski S,s,
  • rozwijanie mowy,
  • kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych,
  • zapoznanie z piramidą żywienia.
  • rozwijanie myślenia przyczynowo- skutkowego,
  • kształcenie poczucia rytmu,
  • rozwijanie orientacji przestrzennej,
  • rozwijanie sprawności manualnej,
  • wzbogacenie wiedzy na temat zachowania sprzyjającego zdrowiu.

Tydzień 2: MALUJEMY KOLOROWY ŚWIAT

  • zapoznanie z graficznym zapisem głoski N,n,
  • rozwijanie umiejętności tworzenia zbiorów i porównywania ich liczebności poprzez układanie elementów parami,
  • rozwijanie ruchowej i plastycznej inwencji twórczej dziecka,
  • wyrobienie umiejętności tworzenia barw pochodnych poprzez mieszanie barw podstawowych,
  • kształtowanie postawy odpowiedzialnego korzystania z numeru 112,
  • zapoznanie dzieci z Internetem oraz uwrażliwienie ich na zagrożenia związane z korzystaniem z sieci,
  • kultywowanie tradycji walentynkowej.

Tydzień 3: MAMY RÓŻNE DOMY

  • zapoznanie z graficznym zapisem głoski C,c,
  • rozwijanie analizy i syntezy wzrokowej i słuchowej,
  • zachęcanie do współdziałania z innym dziećmi,
  • wyrabianie umiejętności reagowania na polecenia,
  • stymulowanie rozwoju uwagi i pamięci,
  • kształtowanie nawyku dbałości o bezpieczeństwo własne i innych,
  • utrwalenie wiadomości na temat zwierząt żyjących w lesie,
  • przestrzeganie zasad bezpiecznego poruszania się po ulicy.

Tydzień 4: KIM BĘDĘ JAK DOROSNĘ?

  • zapoznanie z graficznym zapisem głoski J, j,
  • doskonalenie umiejętności wypowiadania się na określony temat,
  • kształtowanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych,
  • wdrażanie dzieci do dbania o bezpieczeństwo własne i innych,
  • utrwalanie wiadomości na temat wybranych zawodów,
  • zainteresowanie pracą zawodową rodziców
  • rozwijanie mowy,
  • rozwijanie sprawności manualnej.