Wychowawcy grupy:
- Sylwia Krzyczkowska
- Żaneta Kotowska
Adres e-mail: jezyki2022@przedszkolechotomoWw.pl
Ramowy rozkład dnia w grupach przedszkolnych
Godziny dostępności w roku szkolnym 2024/2025
ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC LUTY
Tydzień 1 : DBAMY O SWOJE ZDROWIE
- zapoznanie z graficznym zapisem głoski S,s,
- rozwijanie mowy,
- kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych,
- zapoznanie z piramidą żywienia.
- rozwijanie myślenia przyczynowo- skutkowego,
- kształcenie poczucia rytmu,
- rozwijanie orientacji przestrzennej,
- rozwijanie sprawności manualnej,
- wzbogacenie wiedzy na temat zachowania sprzyjającego zdrowiu.
Tydzień 2: MALUJEMY KOLOROWY ŚWIAT
- zapoznanie z graficznym zapisem głoski N,n,
- rozwijanie umiejętności tworzenia zbiorów i porównywania ich liczebności poprzez układanie elementów parami,
- rozwijanie ruchowej i plastycznej inwencji twórczej dziecka,
- wyrobienie umiejętności tworzenia barw pochodnych poprzez mieszanie barw podstawowych,
- kształtowanie postawy odpowiedzialnego korzystania z numeru 112,
- zapoznanie dzieci z Internetem oraz uwrażliwienie ich na zagrożenia związane z korzystaniem z sieci,
- kultywowanie tradycji walentynkowej.
Tydzień 3: MAMY RÓŻNE DOMY
- zapoznanie z graficznym zapisem głoski C,c,
- rozwijanie analizy i syntezy wzrokowej i słuchowej,
- zachęcanie do współdziałania z innym dziećmi,
- wyrabianie umiejętności reagowania na polecenia,
- stymulowanie rozwoju uwagi i pamięci,
- kształtowanie nawyku dbałości o bezpieczeństwo własne i innych,
- utrwalenie wiadomości na temat zwierząt żyjących w lesie,
- przestrzeganie zasad bezpiecznego poruszania się po ulicy.
Tydzień 4: KIM BĘDĘ JAK DOROSNĘ?
- zapoznanie z graficznym zapisem głoski J, j,
- doskonalenie umiejętności wypowiadania się na określony temat,
- kształtowanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych,
- wdrażanie dzieci do dbania o bezpieczeństwo własne i innych,
- utrwalanie wiadomości na temat wybranych zawodów,
- zainteresowanie pracą zawodową rodziców
- rozwijanie mowy,
- rozwijanie sprawności manualnej.